Roma, 1973. És un dels dissenyadors més populars de l?escena gràfica italiana, responsable de molts dels canvis i les innovacions més importants en el disseny de llibres i col?leccions editorials. Ensenya psicologia de la percepció a la facultat ISIA Roma Design i juntament amb Marta Poggi, ha creat les novel?les gràfiques Cardioferrania (2000), Grafogrifo (2004) i L?allegra fattoria ( 2007). També ha publicat, entre d?altres, Guardare, Pensare, Progettare (2011) i Critica portatile al visual design ( 2015)
¿Por qué Mondrian nunca emplea el verde y Hitchcock lo usa en abundancia? ¿Por qué tienen más éxito los lápices amarillos? ¿Por qué Flaubert viste de azul a madame Bovary? Aunque nos parezca obvio, hablar de colores planos o considerar el azul un color frío son invenciones muy recientes. Tal vez no nos demos cuenta, pero incluso cuando estamos ante un cuadro renacentista, tenemos ...
¿Por qué Mondrian nunca emplea el verde y Hitchcock lo usa en abundancia? ¿Por qué tienen más éxito los lápices amarillos? ¿Por qué Flaubert viste de azul a madame Bovary? Aunque nos parezca obvio, hablar de colores planos o considerar el azul un color frío son invenciones muy recientes. Tal vez no nos demos cuenta, pero incluso cuando estamos ante un cuadro renacentista, tenemos ...